Zasady dotyczące zwrotów

Anulowanie


Akceptujemy anulowanie zamówienia przed wysłaniem lub wyprodukowaniem produktu. Jeśli zamówienie zostanie anulowane, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy. Nie możemy anulować zamówienia, jeśli produkt został już wysłany.

Zwroty

Akceptujemy zwrot produktów. Klienci mają prawo wystąpić o zwrot w terminie 14 dni od otrzymania.
Aby mieć prawo do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany iw takim stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu. Aby dokonać zwrotu, wymagamy pokwitowania lub dowodu zakupu. Nie wysyłaj swojego zakupu do producenta.
Klienci będą obciążani tylko co najwyżej za koszty wysyłki (dotyczy to również zwrotów); Brak uzupełnienia zapasów, który zostanie obciążony konsumentami za zwrot produktu.


Zwroty

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, wyślemy Ci e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy Twój zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy. Jeśli otrzymasz zatwierdzenie, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.

Późne lub brakujące refundacje

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, zanim oficjalnie zwrócisz koszty, może minąć trochę czasu. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zwykle przed zaksięgowaniem zwrotu często upływa trochę czasu. Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy,

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać zwrócony adres.